שאלות ותשובות

שאלה:
איך מתבצעת הזמנה לסיור/ארוחה/סדנא.... באתר הפסטיבל "תפדלו"?
תשובה:
באתר מופיעה רשימת העסקים המשתתפים באירוע. לחיצה על שם העסק, תוביל לעמוד המכירה הרלוונטי.
מומלץ לקרוא היטב את ההסבר על המוצר טרם הרכישה כולל תאריך מבוקש, שעה, השירות המוצע .
יש לעבור על תקנון האתר הכולל גם מדיניות ביטולים, טרם אישור העסקה.
לאחר הבחירה יש ללחוץ על כפתור הרכישה.
לאחר לחיצה על כפתור הרכישה, יפתח תפריט הכולל:
תאריך
סוג מוצר
מבוגר/ילד (3 עד 10)
כמות
עם סיום הרכישה יפתח עמוד התשלום. שימו לב, מרגע הזמנת המוצר תחויבו עבורו. במידה ותרצו לבטל את העסקה, מכל סיבה שהיא ,תחויבו בעלות של 5% מעלות העסקה עבור עמלת סליקה.
עם סיום הרכישה תשלח הודעת SMS עם פרטי ההזמנה ונקודת הציון של העסק שממנו הוזמן המוצר

שאלה:
האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?
תשובה:
לצערנו דבר זה אינו ניתן. כדי לווסת את כמות המשתתפים על פי הוראות הקורונה, אנו מחויבים ברישום ותיעוד מדויק.

שאלה:
איך ניתן לפנות כדי לשאול ולברר פרטים על הפסטיבל
תשובה:
ישנן מספר אפשרויות ליצירת קשר (שימו לב! לא ניתן לבצע ביטול עסקה בדרכים המוצעות)
שיחה טלפונית למספר 050-9709042 בימי חול בין השעות 09:00-16:00
פנייה באמצעות עמוד הפייסבוק "תפדלו: חוויה בדואית ברהט"
פנייה ישירה לעסק בשאלות הקשורות למוצר שלו. מספרי הטלפון של העסקים נמצאים בפירוט המוצרים באתר.
לפנות אלינו בכתובת מייל [email protected]

שאלה:
כיצד ניתן לבטל הזמנה שבוצעה?
תשובה:
לאחר ביצוע הרכישה, ניתן לבטל עסקה רק בפניה דרך המייל [email protected]  ולציין את מספר ההזמנה .
חשוב להבהיר כי בעת ביטול עסקה ,יחויב המזמין ב-5% עמלה ממחיר העסקה ,עבור עמלת סליקה
עסקה ניתנת לביטול עד 24 שעות לפני תאריך הפעילות שנרכשה, ולקבל את מלוא הסכום ששולם, למעט 5%  עמלת הסליקה. ביטול לאחר 24 שעות יתאפשר רק במידה והנך חולה מאומת/ת או שנאלצת להיכנס לבידוד וזאת רק עם הצגת אישור רשמי המאשר את הטענה. ביטול העסקה יהיה כרוך בעמלת סליקה בערך של 5% ממחיר העסקה.

שאלה:
איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?
תשובה:
מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה.

שאלה:
מה זה תפדלו?
תשובה:
תפדלו זה "בבקשה" בערבית וזה הוא מותג על של התיירות ברהט.

 

שאלה:
איפה זה רהט?
תשובה:
רהט נמצאת צמוד לכביש 40 ולכביש 6 ,מערבית ליישוב להבים וצפונית לבאר שבע
רושמים Waze: רהט
לכל סדנה, סיור, אירוח ביתי... יש מיקום Waze ייחודי וניתן להתקשר גם למארח.

שאלה:
האם הארוחות כשרות?
תשובה:
כל הארוחות הינן בדואיות אותנטיות וביתיות ולכן אינן כשרות. בחלק מהבתים המארחים ניתן להזמין בימי חול ושישי ארוחות כשרות מבאר שבע בתיאום מראש ובמספר מינימום של משתתפים. לפרטים נוספים יש להתקשר למארחת. 

 

שאלה:
האם יש ארוחות צמחוניות?
תשובה:
כן. בכל הבתים המארחים, ישנה אפשרות לארוחה צמחונית בהזמנה מראש. בנוסף, קיים מבחר גדול של מאכלים טבעוניים כגון סלטים.

שאלה:
האם הפעילויות בטוחות?
תשובה:
רהט, מדי שנה, מקבלת את פניהם של עשרות אלפי מבקרים שמגיעים אליה מהארץ והעולם לכלל הפעילויות, הפסטיבלים ולבתים המארחים, בשמחה רבה.

שאלה:
האם הפעילויות מתנהלות על פי תקנות משרד הבריאות?
תשובה:
כן. כל הפעילויות נבנו על פי הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. על כן מספר המשתתפים מוגבל ומרבית הפעילות נמצאת באוויר פתוח.

שאלה:
האם הפעילויות מתאימות למשפחות עם ילדים?
תשובה:
בהחלט. הסיורים, הסדנאות ומוקדי האירוח הביתי מתאימים לכל המשפחה. אנו מקבלים בברכה משפחות וילדים.

שאלה:
האם הפעילויות נגישות לאנשים עם מוגבלויות?
תשובה:
מכיוון שמרבית הפעילויות מתקיימות במרחבים פרטיים מטבע הדברים לא כולם מונגשים. יחד עם זאת, מרבית הבתים והפעילויות כן מותאמות לאנשים עם מוגבלויות.
לבדיקה פרטנית בנוגע לבית עסק ספציפי אנו ממליצים לפנות במייל - [email protected]

שאלה:
האם ניתן להגיע מבלי להירשם?
תשובה:
לא. כיוון שאנחנו פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות, ולכן נדרשת הרשמה מראש.

שאלה:
האם מותר להביא כלב?
תשובה:
ככלל כן, בתנאי שהכלב עם רצועה ומחסום. מומלץ מאוד לברר טלפונית עם בית העסק טרם ההגעה שאין בעיה


 

מערכת כרטיסים מערכת למכירת כרטיסים